środa, 2 lutego 2011

Zadowolenie pacjenta

Zgodnie z najnowszych badań z pomiaru jakości i satysfakcji Augsburga College wiele pacjentów są zadowoleni z Twojego dentysta. Osobiste zaufania, doświadczenia i dobrych Kommunikationsffähigkeit lekarza dentysty są decydujące dla długoterminowych zadowolenie pacjenta po dostarczeniu nadzienia, protezy lub Parodontose (Zahnfleisch)-Behandlung. Tak w Niemczech 72 procent pacjentów przyjechał zgodnie z jej praktyki oceny jej dentysta Vertrtauens. Dla badań są 60 000 wywiadów i praktyki 1 000 analiz dentystyczne przeprowadzać. Jedenaście lat temu, w 1999 r., odpowiadające tylko 58% maksymalnej wyniki pacjentów z punktu widzenia zadowolenie pacjenta spowodowały ich dentystów.

Zufriedener Patient beim ZahnarztbesuchW ciągu tych jedenaście lat true Urzędowi dentysta następnie wzrósł średnio 5,5 lat teraz 5,7 roku. Co najmniej pięć lat przejdź 65 procent pacjentów do stomatologowi wyboru. Wymogami pacjentów opisowe badanie pokazuje, że dziś często uczęszczają 13 procent do dentysta niż w 1999 r. Jeśli są one Poczekaj 5,5 minut krótszy w średnią 11,7 minut i jedenaście lat temu.

Najbardziej Patieneten są bezpośrednio mieszkających w pobliżu ich pożądanych stomatologii: średnio, większość pacjentów są po prostu 7.1 km od ich stomatologa.

Zazwyczaj dłuższych dystansach przeznaczonych do rozległych implantat prosthetic rehabilitacji i działaniu nawiasy klamrowe lub zębów interwencji chirurgii (Weisheitszahn, chirurgii koniec katalogu głównego, implant) do lokalizowania odpowiednich specjalistów (chirurga ustne, Sosna ortopedycznego). Pacjentów z obawy przed stomatologowi często szukają Nieustraszony leczenie dentystyczne ogólnie znieczulenia lub leczenie dentystyczne w głębokiego uśpienia (Sedeirung z Dormicum). Tutaj zadowolenie pacjenta w stomatologowi uzyskuje się przez Focussierung z kilku etapów przetwarzania w sesji ukryte świadomości w atmosferze szczególnie wolne stres.

Źródło: Ekstraktu prasie medycznej


Ostatnia strona aktualizacji: 07.11.2010

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz